Kızlar üç buçuk yıl önce beni dogum yaptıran doktorum başka şehire gitmişti şimdi 27 haftalık hamileyim ama o doktorumdan aşırı aşırı memnundum çok seviyordum şimdi bulundugum yere eski hastanesine geri gelmiş ben o yok diye farklı bir hastaneye farklı bir doktora gidiyordum siz olsanız ne yapardınız 27 haftadan sonra eski doktorum diye geçmek mantıklı mı siz olsanız ne yaparsınız aklım gerçekten çok karışık ne yapmalıyım