Merhabalar kızlar 37. Haftada doğum yaptım bebeğim ozafagus antrezili olarak doğdu yemek borusu ameliyatı oldu başarılı geçti ameliyatı şuan yoğun bakımda bekliyoruz bu durumu yaşayan var mı ne olur dua edin bebeğime birde bugün öğrendik ki topuk kanı riskli gelmiş tekrar aldılar bunada daha çok üzüldüm düzgün beslenemediği için yüksek gelmiş olabilir mi