Sevim97 11+1 iz bugun vakit geçmiyo en iyisi dedim bebişe patik öreyim becere bilirsem :) kızlar hangi belirtileriniz var hadi yazın konuşalım benim dün kramplarım vardı kasığımda bugun hiç bişeyim yok halsizim biraz bide yüzüm pütür pütür oldu soyuluyo kremde kullanamıyorum nasıl yapsam bilemedim
misiszachk Sevim97 benimde dün kasık ağrım vardı ama ben kaşındım😂 köy Pazar’ı diye tutturdum eşimle düştük yola yollar kötü sallandık durduk köyün birinde mağaralar varmış göreceğim ya illa tırmandım çıktım en tepeye eve gelince başladı ağrılar korktum baya ama allahtan bugün geçti
Mavisilegamzeli Sevim97 Benm de yüzüm pütür pütür soyulup dökülüyor hiç bir nemlendirici krem fayda etmedi birde sakal bölgemde kızarıklık ve dökülme var topsakal gibi aynı izi. Kuzenim bebek yağı sür dedi bakalım onu deneyeceğim.
BusraEda Nagihan19 benim çensm yanağım omzum kocaman kocaman lekeler oluşmuştu. Ketoral diye krem yazdı doktor. Mantar kremi diye geçiyor. Ama 2 kere sürdüm duş sonrası temiz cildime . lekeli kısımlara sadece . geçti ve bidaha çıkmadı. Aklında bulunsun
Sevim97 Devran ya bişey olcağından değil ama benm doktorum sürme dedi bende kullanmıyorum normalde bi kremim var %80 vazelin içerdiği halde %20 lik başka biley içeriyor diye kullandırtmıyo
misiszachk Nagihan19 ayakta çok kaldığınız bir işiniz varsa tabi normal allah kolaylık versin ben iş bulamadan hamile kaldım biraz rahatım o yönden