Sahdormommy Doğum yaklaştıkça korkuyorum ikinci doğumum be ilki çokta olumlu geçmemişti ama ALLAH güç veriyor o ayrı ama bu stres beni çok yıpratıyor nasipse 36 günüm kaldı normal doğum gözüküyor şuanlık sizde durumlar ne acaba dua edelim bir birimize🥹
Blueberry0 Sahdormommy 85 gün kaldı benim ilk gebeliğim ben de çok korkuyorum her iki doğum şeklinden de🫠
Esen_1 Sahdormommy benimde 36 gün kaldı nasipse ama ilki sezaryen olduğu için bu da öyle olacak mecbur . Bugün hafif kasık ağrısı var yürüdükçe aşağı baskı oluyor dogurucam diye çok korkuyorum
Esrasahin95 Sahdormommy benimde 23 gün kaldı bakalım şuanlık normal doğum olarak ilerliyoruz korkmuyorum ama gün yaklaştıkça tedirgin oluyorum sadece
Sahdormommy Esrasahin95 korku aslında acı çekeceğim için değil de ne bileyim süreç nasıl işleyecek korkusu var sağlıkla gelsinler
Esrasahin95 Sahdormommy aynı benimde ondan kaynaklı tedirginliğim nasıl ilerleyecek nasıl olacak daha önce 2 düşük yaşadım bunda nasıl olur tedirginliği
muziceanne_ Sahdormommy son 3 4 haftamız kaldı sadece üzüldüğüm doğuma gidicem ailem uzakta ve oğlumu içim rahat kimseye emanet edemiyorum 😞
Avril Sahdormommy 6 günüm kaldı sezaryen olacağım sağlık sorunlarımdan dolayı ilk doğumum ilk çocuğum korkum dağları aşmış durumda Allah hepimize yardım etsin sağlıkla huzurla kolaylıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻 🥲
Nagihanbkr Sahdormommy benimde 22 günüm kaldı bende korluyorum açıkçası benim ilk haftaya doğumun nasıl olacağına karar vereceğiz Allah yardımcımız olsun inşallah 🥰
Barismom Sahdormommy son 15gün ama tabi her an gelebilir 🙄🤭 bende evladımı arkamda bırakıp gideceğim için korkuyorum ya bana bişey olursa korkusu var.. 🥺 Birde ilki çok rahat güzel bir doğumu çok şükür inşallah bu seferde öyle olur ama o zaman ne olacağını bilmiyordum şimdi ne olacağını da bildiğim için bir tedirginlik var ister istemez.. Az Bi ağrım olsa doğurcammı diye düşünmekten kafayı yemesem iyi 😅😅
Ervanurumm Bizimde son 12 gün filan sezeryan günü verecek doktorum. Arkada kızımı bırakıp nasıl gidicem bilmiyorum benden 5 dakika ayrılmaz normalde nasıl duracak onu düşünüyorum sürekli aklım onda