Kbrnrkl Iki doğum yaptım ikisi de birbirnden farklı oldu 3. Hamileyim inşallah güzel geçer buda 2. Doğumum erken oldu sadece o yönden sıkıntı çektim çok şükür doğumlarım güzel geçiyor buda öyle olsun inşallah amin🤭👶🏻🎀