Bu konuda kaçıncı postum bilmiyorum ama kimseden tam bir bilgi alamadım. Endişeliyim. Maalesef devlet hastanesine gidebiliyorum sadece. Bulunduğum ilçe çok küçük. Tahlil istendi yaptırdım. Bebeğimi ve kalp atışını duydum haftasına uyumlu ve herhangi bir sorun yoktu. Ama dün tahlil sonucumda değerimin yüksek olduğunu gördüm. Hastaneyi aradım ama asla açan olmadı ve acilen salı gününe randevu aldım.
Sonuçlarım bu şekilde. Bu durumda yaşayanlar bana yardımcı olabilirler mi?