deryaPolat0904 Kızlar bat 13 dün akşam yani 12 sinde acile gittim kanda hamilelik testi yaptım 402 çıktı sizce kaç haftalık 😊 2. Gebeliğim ilk ay olmamıştı çok şükür ikinci ayda oldu
Serendipity16 deryaPolat0904 ben 403’le öğrenmiştim doktor tahmini 4 haftalık demişti 3 gün sonra doktora gitmiştim 5 haftalık çıktı ultrason da keseyi de görmüştüm
e_blue_sky_a deryaPolat0904 gebelik son adet tarihine göre hesaplanıyor. Yumurtlama Bi 10gun 12gun ya da 14 gün önce olmuş olabilir bu pek bilinemez
deryaPolat0904 Hicran57 hemen doğum doktoruna gitsem mi acaba adet sancısı gibi ağrılarım var alt karinda
deryaPolat0904 Meryeminannesi20 son adet tarihime göre 4 haftalık 402 çıkınca acaba hemen mi oldu yoksa bir hafta sonra mi diye düşündüm
Hicran57 deryaPolat0904 git canım progeston hap verir. İlişkiye girmemeni öneririm ama daha simdi kese görünmez zaten 1500 üstü olunca beta öyle görünüyor
Meryeminannesi20 deryaPolat0904 canım adetlerin 28 günde bir düzenli oluyorsa bebek oluşalı 2 hafta olmuş olmalı ama son adetin ilk gününden hesap yapıldığı için 4 hafta deniyor bende bir gün kala kanda 414 değerle öğrenmiştim 🥲 şuan 21 hafta olduk şükür
hayalim35 deryaPolat0904 beta hcg ile alakası yok son adet tarihe göre hesaplanır bnde adete 1 gün kala kan verdim 166 çıkmıştı sağlıkla kucağına alırsın inş 😍