Ikimelekannesi_ Merhaba hanımlar bugün 22+3olduk ve detaylı ultrason günümüzde hersey çok şükür iyiydi yanliz bebeğin suyu üst sınırda diye rapora yazdı doktor şekerim sinirdaydi ama seker yükleme yapmadım doktorum da diyet için korkulacak kadar değil demişti detaylı ultrason yapan doktorda diyete başlayabilirsin dedi.daha şeker yüklemeye var öyle olup şekerim normal olan var mi acaba moralim bozuldu birden
Sahdormommy Ikimelekannesi_ geçmiş olsun cnm benim de şeker var ve 34 haftam bitecek nasipse iki gün önce doktor suyun sınırda dedi çok dikkat et dedi su fazlalaşması erken doğuma neden olabilir dedi
Bebiko00 Ikimelekannesi_ canm dıkkat etmen lazm diyetsyene gıtmenı onerırım su fazlalıgı iyi bsiy deıl ekmek pırnc hamur işlerı meyveler astlı ıcıcekler uzak durmam gerekır esasende tatlıdan su fazlalıgı ılk gebelıgmde vardı ve seker cktı ben kaybbetm yavrumu korkutmak ıstemem ama dıkkat etmenı onerırım
Ikimelekannesi_ elifsen şeker yüklemesi yapmadık daha ama 1 ay önce açlık sekerime baktırmak istiyorum demiştim devletteki doktoruma ve yaptirdik sadece bana sınırda ama şu anda diyetlik bir durum söz konusu değil dedi. Ozeldeki doktorda suyu fazla diyince sekerden olabilir mi ki dedim acaba.kndimi gün içinde rahat hissediyorum yeme konusunda bir sıkıntım yok
Concordia Benim de su fazla, detaylida sordu anne babada seker varmi, yok diyince belki yuklemeyi erken yapariz demisti su fazla diye. Ama yukleme de normal cikti, simdi karbonhidrati ve sekeri kesiceksin dedi. Bakalim umarim normale doner
Ozr42 Canım ben 26 haftalığım 25 te şeker yüklemesi yaptım şekerime bakıldı şeker çıkmadı ve benimde suyum sınırda ve biraz bebekte haftasına göre iri . Detaylımda hiç bi sorun yoktu herşey normaldi doktor suyun fazlalığı için nedensiz olabiliceğini söyledi ya şekerden kaynaklanıyomuş yada nedensiz çok az bi sorunda bebekteki anormallikten kaynaklanıyomuş . Yediklerime dikkat etmem gerektiği söylendi şeker ve karbonhidrattan uzak durmam gerek. Tüketilecekse az miktarda . Su fazlalığıda erken doğum yada kordon sorunlarınada neden oluyomuş . Çok korkulacak bişey yok dedi sık takip gerekli dedi. Çok suyu fazla olupta doğum yapan insanlar var dedi. İçini ferah tut ben öyle yapıyorum inşallah sağlıkla zamanında evlatlarımızı kucağımıza alırız. 🙏🏻