Htcucr 27 haftalık ikizlere hamileyim karnım sürekli geriliyor lavaboya gidiyorum ama yine de rahatlamıyor bazen kasığıma bazen de belime vuruyor ağrısı normal midir sizce ?
minik-02 Htcucr ikiz gebelikde normal canım daha ağır olduğu için taşıması aşağı baskı oluyor bende ikiz hamilelikde öyleydim
Ddmyu Htcucr aynen kesinlikle öyle içiniz rahat eder hem . Ben de pazar doğum yaptım öylesine nst e girmiştim sürpriz oldu . Bu yüzden tedbirli davranın en azından rahat eder içiniz geçmiş olsun Allah şifa versin size ve bebeğinize