bugün doktora gittim tam 37+0 m bebek gelişimi hersey cok şükür iyi. Doktor bana sezeryan için gün belirleyelim dedi ( kendi tercihim normal istemiyorum) ya önümüzdeki cuma yani 38+0 da yada pazartesi günü 38+3 de secim yap sana bırakıyorum dedi. Ben
Cuma istiyorum ama tam 38 de aldırmak küsürat beklememek bebek için erken olurmu riske atarmıyım onu bilemiyorum çok aşırı kararsız kaldım. Ya diyorum benim yüzümden Küveze felen girermi . Off çok karısıgım çevremdekiler 2 günden bişey olmaz diyo ama bilemedim nasıl yapsam ne desem .