GamzeeAlii Kızlar ablamın 27 haftalık gebeliği var. Bebeğin eşiği aşağıda demişti doktor. Şuan baya bi kanaması oldu erken doğum olabilir mi sizce bu durumu yaşayan var mı 😞
Fattuma GamzeeAlii keske hemen bir acile gitseydiniz,burada boyle riskli konularda cvb beklemeyin❣️bebise de sag salim kavusun ☀️
Fattuma GamzeeAlii ay kusura bakmayın,ablamin yazmissnz eksik okudum,, umarim evde beklemez,acile gider
Gizemd-01 GamzeeAlii ben 11+5 de kanama yaşadım sabaha kadar da sürdü ama şükür bişe olmadı. Şuan 15 hafta hala eşi aşağıda sürekli yatıyorum.