Esayesay Merhaba arkadaşlar ilk doğumum normaldi yaklasık 19 saat sürdü ikinci doğumlar daha kısa sürüyor derler 2. Normal doğum yapan anneler tecrübeleriniz 😊
bihterziyagil_ Esayesay şurda sessizce bekleyim 2. hamileligim bende ocak sonu şubat başı doğum inşallah 🤲🏻
Seymoshh Esayesay ilk doğumumda oğlumun gelmesi 8 saate yakın sürdü🙃 ikinci 3 saat🥴kontrol diye gittim açılma ve sancı olunca 12 bçuktu hastaneye yatışım yapıldı serum takıldı hemen suyum çatı muayenesinde patlamıştı kalanını boşalttılar 3 gibi kızımı kucağıma aldım
Kukulikukuli12 Esayesay Benım de ilk dogum 22 saat sürdü ama son 3 saat sancı cektim sadece 19 saat bişey olmadı. İlk doguma göre iyiydi yani. 🤭 Şimdi 31 haftam bitecek 2. Ye hamielyim nasıl olur acaba 😄 cok daha kısa hemen pırt dese cıksa 🤣
Seymoshh Seymoshh yani vücut hamilelik ve doğum olayını bir kere yaşıyor tüm yollar kanallar açılıyor rahim o esnekliği kazanıyor haliyle ikincide herhangi bir sıkıntı olmazsa ilke göre genel anlamda erken doğuyor sancı süresi daha kısa oluyor
Esayesay Seymoshh ilkim erkekti 40+3 te geldi ikinci kız bebek geriliyor ama daha belirti yok inşallah sağlıkla kolaylıkla kucağıma almak nasip olur
Aysegulsayhar Kızlar ya bende şuan 2. Ye hamileyim ve İlkinde epidural anestezi ile doğum yaptım bunda da istiyorum olur mu acaba (almanya da yaşıyorum)
Esayesay Kukulikukuli12 benim de son 2 saat bi ara bu sancı hiç geçmiyor dediğimi hatırlıyorum 😀inşallah kısa ve kolaylıkla olur 2.lerimiz🤲🏻