Nazalex Jalenur16 bu betaya göre 5 haftalık hamilesin bence. Eğer zayıfsan pazartesi kese görülür. 1000 üstünde kese oluşmuş oluyor
Boncukk123 Jalenur16 masaAllah canım insaAllah bebeğin de iyidir değer cok iyi 4 haftalik felan olabilir bende 1540 falandi 4+3 demişti doktor
Jalenur16 Uyuyamadim valla heycandan hala inanamiyorum. 😍 çok ağır iş yaprum korkuyorum ama dün geceden beri kahve leke hiç gelmedi ilaçta vermediler şuan sorun yok betaya göre dediler pazrtesi gidicem yine