raabiiiaaaa Kızlaaar bursa yıldırım tarafında önerebileceğiniz doktor var mı ? Şuan da ziya çetine gidiyorum birkaç kişiden duydum onun hakkında da bilgi sahibiyseniz eğer yazarsanız sevinirim🌸
raabiiiaaaa Bahar1644 yaa bende yeni başladım oraya şuanlık bir sıkıntısını görmedim ama yinede gidenlerden bilgi alayım dedim🌸kaç haftalık senin beebişş
Bahar1644 raabiiiaaaa ben 35 haftalık oldum başından beri ziya hocama gidiyorum inanılmaz profesyonel Allah’ın izni ile doğumumuda o yapacak sen kaç haftalıksın canım
Bahar1644 raabiiiaaaa rabiacım hatırladın mı matofini sormuştun bende kullanıyorum demiştim 😀😀 sana da ziya hoca verdi demi
raabiiiaaaa Bahar1644 eveet yaa ona şaşırdım zaten akşam akşam bu kadar denk gelebilir😁😁🤣8 haftalığım bende sen serüveni baya tamamlamışsın sağ salim eline al inşeAllah bebişii🌸
raabiiiaaaa Bahar1644 Bahaaar sanaa ne sorucam doğumun yakın ya sen bilirsin🤣Çekirge dorukta doğum yapınca bebek için çanta veriliyor mu diğer dorukta veriliyormuş sanırım hastane çıkışı falan😁
raabiiiaaaa Bahar1644 Öğrenirsen yazarsın🙈😁😁öylee extra avantajları falan varsa hastanenim bilgilendirelim birbirimizi