Güzel kızlarım bişey soracağım 13 hafta 3günlük hamileyim bikaç gündür oturup kalkarken ya da yataktan kalkarken kasıklarımda ağrı değilde böyle ağırlık gibi rahatsız böyle bişey hissediyorum ve birde karnımın alt taradında hep böyle ağırlık var sanki bişey var orda değişik tam anlatsmıyotum da sizde böyle oldu mu biraz araştırdım rahim genişlediğinden dolayı olduğunu söylüyordu.