LamiyaCetinkaya Yeri var daha çok döner biliyorum ama hem yan duruyor, hem arkası dönük, hem de plasenta rahim ön duvarda. Cinsiyetini görmek için bu hafta 3 farklı doktora göründüm ama yok 🥲 Bu haftada olup bebeği hâlâ yan duran var mı?
e_blue_sky_a LamiyaCetinkaya aynı hafyadayız. Ben kahvaltı edip tok karna gidiyorum, bir de yürüyorum odaya girmeden; bunla alakası var mıdır bilmem, bizimki 10dk da her yöne dönüyor
LamiyaCetinkaya e_blue_sky_a Vişne suları, çikolata, kahve filan hepsini denedim valla her gittiğimde aşağı yukarı aynı pozisyonda duruyor, bir de duruşundan sanırım ağrılarım oluyor, sizde var mı ağrı ?
e_blue_sky_a LamiyaCetinkaya yarın 21 oluyorum ben de. Şimdiye kadar hersey yolunda, sadece kan uyuşmazlığı yükselişte. O sebeple de 15gunde bir doktora gidicez. Başka ağrı sızı vb sorunumuz yok. Sadece aşırı yorulur isem, kafa hangi tarafta ise o tarafta ağrı oluyor. Bu da normal sanırım. Size cinsiyeti görememek dışında bsy dedi mi doktor Bi problem var mı
LamiyaCetinkaya e_blue_sky_a Çok geçmiş olsun,o da sorun olmaz umarım🙏 biz daha detaylıya girmedik normal randevularda da bir sorun görünmüyor şükür. Detaylı için de haftalardır uğraştım devlette randevu bulmak için ama artık pes ettim özele gidicem, fiyat bakıcam yarın artık 🥲
e_blue_sky_a LamiyaCetinkaya sagolun. Umarım sorunsuz 38leri görürüz hepberaber burada… Ben testlerimi devlette yapıyorum + perinatolojiye devlette gidiyorum. Ama okmeydanı SSK eski adı ile,c şimdiki adı cemil tascioglu hastanesi detaylı yok bizde dedi. Kadın doğuma özele gidiyorum o da gaziosmanpaşa Kadın sağlığı merkezine yönlendirdi. 2000tl. Cerrahpasa Çapa gibi üniversite hastanelerinde detaylı varmış sanırım ama randevu nasıl alınır bilmiyorum galiba kendi siteleri var
Furkanhifa benim de 16. Haftadan sonra pozisyon değişmedi resmen ya şu an 24. Haftadayim bugün de gittik ultrason fotoğrafı alamadık bile bende çikolata yedim yemek yedim ama yok poposu sol böbreğime doğru yaşlı ve yüzü benim sırtıma doğru dönük. Sadece bakarken kafasını hafif çeviriyor sonra yine yüzünü bana çeviriyor kapatıyor hareketleri de az bende korkuyorum ama doktor normal dedi bilemedim.