Hdhdhsjsj benim de 2 çocuğumun arası yaklaşık 4 yas olacak. Biz 2.cocugu planlı yaptık, kızımız özbakim becerilerini kendisi yapabilecek, duygularini rahatlıkla ifade edebilecek bir yasa gelsin istedik, aynı zamanda anaokuluna da başladık ki paylaşım noktasında da farklı cocuklarla deneyimleyebilsin ve kardeşi geldiğinde okula gönderilmiş hissi olmasin diye. Şu an kardes fikri ona keyifli geliyor, oyuncakciya gidince kardeşine de oyuncak almak istiyor, okulda da paylasmis bu haberi. Umarım beklentimiz yönünde ilerler sürecimiz