Normalde özel hastaneye pek gitmiyorum ama yüzünü görmek için gittikden sonra eve geldiğimde renkli ultrason fotoğrafında kordonda sanki 1 tane düğüm gördüm gibime geldi ama orda dokdor bir şey demedi o yüzden aslında öyle bir şey olsa dokdor söylerdi görürdü diyorum ama yinede içim rahat etmiyor. Devletde renkli gözükmüyor ama yinede ordaki dokdorunda illaki cihazı onun anlıyacağı şekildede olsa görüyordur ben göremesemde hiç bir şey. Kontröle gidince sorucam içim rahat etmedi ama böyle bir şey yaşayan var mı acaba ?