xbebegimx Kzlar 10 gun snraya doktor alalim bebegi diyor , ufak bebek oldugu icin beklemeyelim ddi 37+4 oluyor 35+4te 2500 du kilosu kac kilo ustu kuvoze girmiyor , doktor kuvoze girmez diyemem ddi korkuyorum:(
Hlycsr91 xbebegimx yani benim bebeğim 37 haftada kilosu 2600 dü hiç küvez falan demedi 2.500 kilo üstü ve 37 hafta olan bebekler prematüre sayılmıyor doktorumuz küvez demesi çok ilginç geldi.
tugcesakzci xbebegimx bebeğin küveze girmesi için sadece kilosunu düşük veya fazla olması sebep olarak gösterilmez Doktorunuzun öyle söylemesinin sebebi belki solunum sıkıntısı yaşayabilir ya da ultrasonda ki kilodan aşağı da çıkabilir +-500 şeklinde olabiliyor doğduğunda. Bu yüzden doktor küveze girmez garantisi veremez size. 4 kilo doğup solunum problemi yaşayıp küveze giren bebekler var
xbebegimx Hlycsr91 ay evet bana oyle ddi ufak bebek diyor ufak olunca bekleyince daha iyi olmaz mi ki riske atmayalim ddi
xbebegimx tugcesakzci anladim cnm dogru diyorsunuz sadece kiloyla alakali degildir , 37 olunca premature olmuyor ama degil mi
xbebegimx Canles yok cnm kilo alimi devam ediyor sukur ama kilosu az ddi, bir de ilk gebeligim kurtaj olunca risklisin dedi
Canles xbebegimx anladım normal haftalara girmişsiniz üzülmeyin sağ salim kavuşun inşallah vardır doktordun da bir bildiği