Busakturk Ben 37 ye kadar normal doğum yapacağıma emin biri olarak hareket ettim hep. Sabah uyanıp esneme hareketleri,sonrasında kahvaltı + yürüyüş. Akşam yine aynı şekilde güzel bir yemek+yürüyüş, TV den doğum için videolar izleme, pilates,egzersiz vs derken 37+4 çaaaat zorunlu sezaryen 🤷 hurma yemeye bile yeni başlamıştım. Ahududu yaprağı çayı bulamadım hiçbir yerde ama işte insan bilemiyor ne şekilde doğum yapacağını. Bebek karar veriyor,derlerdi de inanmazdım..Çok şükür şuan 14 günlük olduk. Siz de bahsettiklerimi yapabilirsiniz ama çok da düşünmeyin derim, sonuçta her şey bebeğin gelmek isteyip istememesine bağlı ☺️ hayırlı doğumlar olsun tüm gebe arkadaşlara inşallah 🌺