rumeysaaa- o kadar iyi anlıyorum ki sizi Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah belki de hiç artmayacak. Benimki amniyosentez önermeyi bırak bunu bize söylemedi bile rapora yazmış sadece. Doktor işi de şans gerçekten bir de profesör 🤦♀️ Genişleme olsa bile bebek doğduktan sonra ameliyatları, çaresi var bu doktorlar nasıl böyle konuşabiliyor nasıl karşısındaki anne babanın psikolojisini düşünmüyor ben anlamıyorum. Bana da bir tanesi doğmadan bilemeyiz belki olur belki olmaz son haftalarda genişlik kaybolabilir öyle hastalarda var dedi. Gönlünü ferah tutmaya çalış inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🤲