Busra221 17 haftalığım 2 gebeliğim hareketlerini net hissediyorum ve sürekli sol tarafta normalmidir acaba
Melike_02 Busra221 ben hareketlerini hissettiğimden beri sağ tarafımda😂 hep oraya toplanıyor tekmelerini her şeyini orda hissediyorum 😂
Melike_02 Busra221 35 haftalığım. Evet isteğine göre sanırım nerde rahat ederlerse 😂😂 sağ tarafımı çürüttü resmen tekmeleye tekmeleye😂
Busra221 Melike_02 maşallah bişey kalmamış darısı bizlere bende biran önce zaman gecsin istiyorum bu hamileliğimde kendimi hiç iyi hissetmiyorum malesef☹️
Busra221 Nurdemirto kız 🌸 ilk kızımda böyle hissetmemtim. Hatta onu 20lerde hissettim ve çok hareketsizdi bu tam tersi bazen erkek mi diyorum 🙈
Melike_02 Busra221 geçer geçer merak etme bende öyle diyordum şimdi sonlara geldim ❤️ Hamileliğinizin tadını çıkartın. 🫶🏻🥰
Nurdemirto Busra221 benimde sol tarafımda bana da doktor kız dedi kızlar ultrasondada çok hareketli oluyorlarmış 😬
Tessd Busra221 Bende 17+5 benimkide hep sol tarafta hatta zayıf olduğum için sertlik bile hissediyorum. Doktora sordum ultrasonda o sertliğin poposu olduğunu söyledi 😌