Sevgi1312 Haftaya giriş yaptım önceden ara ara oluyordu simdi 2 gündür rahatsız edecek derecede sertlik var yukarıya dogru kısımlarda taş gibi neyden oluyor olabilir acaba yaşayan var mı batıyor agrıyor baya
11-02- Sevgi1312 bende de oluyor cnm çocuk toplanıp duruyor bazen karnımda doktor normal dedi yer değiştirdiği içindir dedi büyüdüğü içinde hareketini toplanma şeklinde hissediyoruz
Mrvcakatt Sevgi1312 bol su ve dinlenme ile gecmiyorsa bi doktora danis. Ben oyle oldum doktor erken dogum riskin var dedi. Ilac falan verdi. Iyiyim.Ama benim hic gecmiyordu. Cok aci veriyordu.Karnim sertti. Bi de magnezyumu ihmal etme
Sevgi1312 tugcesakzci yok doktorum henüz başla demedi kullanmadım ben de iyi mi geliyor kullanayım yoksa
tugcesakzci Sevgi1312 karnındaki sertleşmeler için doktorum ama magnezyum verdi kasılma olarak geçiyormuş onlar. Rahatladı magnezyum içmeye başlayınca doktoruna sor mutlaka iyi gelir