Cerens12_ yanımda ikiz gebe bi anne vardı ı da suni sancı alıyordu ama o çok abartıyordu sürekli ayağa kalkıyordu bağırıyordu
doktorlar hemşireler de gelip azarlamışlardı tek doğum yapan sen misin diye bak burda doğum yapan sancı alanlar da var diye beni göstermişti
ben öyle bağırmadım sesim bile çıkmadı yani sancı geldikçe bi sağa sola döndüm hepsi bu bol bol dua ettim
allah razı olsun ben hemşireleri zor durumda bırakmadım onlar da geldi geldi baktılar o bağıran kadınla da pek ilgilenmediler tek doğum yapan sen değilsin bi sürü kişi var bağırıyor etraftaki kadınların da psikolojisini bozuyor korkutuyor
sancı geldikçe ıkın açılman olsun dedi gittiler o kadına
bana da ara ara gelip baktılar sonra götürdüler yaklaştı doğum diye 🥰☺️
orda bi de iyi davranmak lazım onların elindesin o an onlar da stres sinir içinde anlamak bağırmamamak çağırmamak lazım bağırırsan ilgilenmiyorlar o ikiz gebe anneye yaptıkları gibi