A12_S07 36 ya kadar daha çok yer değiştirir ama değiştirmezse de tedirgin olacağınız bir şey yok korkulacak bir durum değil erken doğuma neden olmaz yani benim oğlum 25. Haftadan beri baş aşağı 37+4 üm hala doğurmadım 😀 Doğum kanalına falan da hala inmemiş duruyor öyle
Sadece size zorluğu oluyor yürürken falan bir de çok tuvalet ihtiyacı hissi oluyor baskıdan dolayı ama erken doğum gibi tedirgin olmanızı gerektirecek durum olmaz merak etmeyin ben de sizin gibi korkmuştum da başlarda da o yüzden içiniz rahat olsun diye yazmak istedim