Kizlar 36+4 haftalığım, normal doğum istiyorum inşallah ilk gebeliğim. Hamileligimde sıkıntılı hiçbir durum yok çok şükür  sormak istediğim şu youtube da falan olan doğumu kolaylaştırmak için olan egzersizleri yapmaya baslamalımıyım, günlük yürüyüşe bugün başladım çok hareketsiz geçiyor günlerim. Siz bu haftalarda başlamış miydiniz yardımcı olur musunuz ?