Melike_4949 yok sizinki tip1 olmuyor siz doğurunca geçecek inşallah :) tip1 olduğunda ömür boyu insülin kullanımı gerekiyor mesela benim öyle, o yüzden sormuştum ama sizinki geçici Allahın izniyle. İnsülinden de sakın korkmayın o kadar ince bir iğne ki insan bazen acaba yapamadım mı bile diyor kendi kendine, çok rahat hiç korkmayın