Esra_Omer_21 Dün saglik ocaginda kan tahlillerini yaptırdım içinde beta hcg de varmış az once e nabızdan baktım değer refarans dışı yazıyor. Bi kötü oldum sizce neden böyle yazmış olabilir ki.
Gule1- Esra_Omer_21 beta hcg hamilelikte artan bir hormon bebeğin plasentasından salgılanıyor bildiğim kadarıyla. Gebelikte yükseleceği için ve referans değerler hamile olmayan bir hanıma göre olduğu için haliyle sizinki aralık dışında olacak. Normal yani
merbay5 Esra_Omer_21 bir sorun yoktur merak etmeyin hamile olmayanlarda 1 ile 10 arasında değer oluyor eğer bu aralıktan yüksekse referans dışı yazması normal yüksek olmasıda hamilelikte normal bir durum ilerleyen zamanlarda daha çok artar
Esra_Omer_21 merbay5 işte bende yüksek olmasi lazim diye biliyorum ama referans dışı yazinca içime korku düştü acaba bisey mi oldu bebegime ki değer dusuk yaziyo doktorumun numarası da yok keşke alsaymışım
Esra_Omer_21 Gule1- bilmiyordum canim o yuzden çok korktum teşekkür ederim bilgileriniz için biraz ferahladim