eso14 şehir değişikliğinden dolayı bu doktorum tahlil yapmadı bundan önce 5 kaybım vardı benm diğer gittiğim bütün doktorlar hiç biri kanıma bakmadı o kadr söylememe rağmen bi doktor 12. Haftaya kadar oksapar verip sonra kesti keser kesmez bebeğin kalbi durdu zaten. Bu doktora geldiğim zaman da başımdan geçenleri bir bir anlattım o doktorlar nasıl böyle bi ihmalkarlık yaparlar ben ilk düşük yapana bile hemen veriyorum dedi. Doktor seçimi gerçekten çok önemli şimdiye kadar doğru doktoru bulmuş olsaydım yavrum şuan koşup oynuyor olcaktı ama buna da şükür şuan 34+5 im 🥲