BurcuAsil123 2 hafta önce benimde çok şiddetli bel ağrım vardı bir de kasık ağrısı eşlik ediyordu bir günde 3 kez acile gittim hiç bişey yapamadılar sadece birisi parol serum taktı o an geçti gibi oldu serum çıkar çıkmaz geri başladı kendi doktoruma gittim rahim ağzı uzunluğuma baktı erken doğum riski gözükmüyor dedi ama her ihtimale karşı Protestan başlattı bu seni rahatlatır dedi günlerce ağrıdan ağladım uyuyamadım 10 gün sürdü o ağrı hiç geçmeyecek sandım doğuma kadar ama çok şükür geçti ben her gün dayanamayıp 2 3 kez de parol kullandım bir de belimi sürekli zeytinyağı ve Vicks ile ovdurdum