marbled1 Teşekkür ederim cevaplarınız için . Umarım herkesin doğumu kolay ve sağlıklı geçer Allah korktuklarımızı yaşatmasın amin. @N-23 @1ciftyesilgoz
Selcanunal2004 nb- bana da 27 de doktor aşağoda 32 bekleyrlim bakalım yoksa sezeryam dedi Çok korkuyorum bebeğime birşey olucak diye