AsliDila Allah ikinizi de korusun canım benim tecrübem yok cevap veremicem bişey sormak istedim açıklığını neden muayene etme gereği duydu doktorun bir şikayetin var mıydı? Ben de 34.haftamı bitirdim doktor 38 de çatı muayeneni yaparız dedi senin muayene erken mi oldu merak ettim