kubraytekinayan Tugcekaya onunla bi alakası yoktur bence canım ya kızımda ilk 3 ay sabahları kusmam oldu bu hamileliğim 9 haftalığız hiç mide bulantım kusmam yok kuzenim mesela erkek bebeği var şimdide erkeğe hamile 2 sindede sürekli kustu değişik bence bünyeden kaynaklı
Blueberry0 Tugcekaya bende full bulantı vardı kız oldu. ama bence alakasız aynı şey erkek bebişe hamile olanda da var kişiden kişiye değişiyor
Saida_28 Tugcekaya iki hamileliğimde mide bulantısı çekiyorum sadaca kizimde 7/24 uyuyordum bunda sabah 7.7-30 de kalkıyorum 9-10 de pilim bitiyor
Oztrksadiye Tesadüfmü bilemem ama oglumda çok rahattım ama bunu kıza benzettiler canı saolsun beni bitirdi 3 aydır herşeyden ögürüp tiksindim aşırı mide bulantısı kusma bile yaşadım
Tugcekaya Benimde bir kızım var onda mide bulantısı yaşadım şimdi hamileyim yaşamıyorum acaba cinsiyetten mi diye düşündüm
Kelebekkkkkkmmmm Tugcekaya benimde ilk kızmda çok midem bulandı bu hamileliğimde hiç olmadı nerdeyse ama bu bebeğimede kız dediler
Asel53 Tugcekaya bünye ile alakalı kızımda hamileyken çok çok rahat geçirdim , şimdi tekrar hamileyim erkek mide bulantısından mahvoldum ilaçla duruyorum ,, normalde de erkek bebek rahattır derler