betulpkc12 37+3 bugün bende de var regl ağrısına benziyor bugün doktordaydım normal hatta iyi bir şey bunlar rahim kendini doğuma hazırladıkça kan pompalıyor bu şekilde dedi
Yalancı sancı dedikleri şey bu sanırım ama rahatsız ediyor insanı baya bir haftam kaldı ya şu zaman geçse de doğursam diyorum artık bazen her şeyi kafaya takmaktan kurudum kaldım 😂