Selamün Aleyküm herkese. 27+3teyim ikiz salı günü doktor ultrasonda rahim ağzında kubbeleşme var vücut kasların sıkı olmadığı için oluyor dedi. Kasılma da olmuş dedi yalancı kasılmaymış. Rahim ağzındaki kubbeleşme olayını bilen var mı bana da gösterdi hatta üçgenleşmiş sanki bi tarafa sivrilmiş gibi yani. Allah kimseye vermesin duyumunuz var mı bununla ilgili?