20+3 olduk bugün, ikinci gebeliğim bu şuan kızım var 5 yaşında, sanırım buda kız 15 haftalıkken kız dedi özelde doktor, geçen gün de devlete gittim önce kapalı dedi göremedim pozisyonundan, sonra ise kıza benzettim dedi ama yanılma olmasın diye bir sonraki kontrolde görüşürüz dedi😂🙈 daha hiç kimseye demedim bayağı soran var eşim tarafı falan kaynnamlarda hiç erkek yok , sanırım hepsi bunu erkek bekliyo hiç söylemek istemiyorum bir aya kadar daha eşimde söyleme diyo. Çok şükür sağlıklı daha ne isterim birde sağ salim doğursam🙈🙈 29 şubat görünüyor doğum 🙈