Bugün dr kontrole gittim 36+5 haftalığım gittiğimde tansiyonumu ölçtü 14/8 çıktı zaten baştan beri tansiyonuna dikkat et falan dedi annemde hipertansiyon olduğu için bende de olabilirmiş. Bir tane tansiyon ilacı verdi ama o çok zorda kalmadıkca içme dedi. Bir de magnezyum verdi “ diasporal granül saşe “ kullanan var mı varsa yan etkisi ya da tansiyon için kulanan var mı . Hayırlısıyla bir doğursaydım Valla insan her an tedirgin oluyor 🥺🥺