Beyza-cet Kızlar Salı günü doktor çatı muayenesi yapacak kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama yinede korkuyorum. Hala normal mi sezaryen mi karar veremedim bu muayene sonrası karar vermeyi düşünüyorum siz neler yaşadınız tecrübelerinizi merak ediyorum
svgkrtozdmr Beyza-cet ben suana kadar 3 kez oldum. 10 saniye kadar suruyor. 2 parmagina jel sikip o sekilde bakiyor. Öyle hissetmiyosun diyemem ana dayanilmayacak bir aci değil bence kalkinca hemen geciyor zaten
svgkrtozdmr Beyza-cet henüz doğum yapmadim ilk gebeligim 🙃 ama durumun müsaitse normal doğum en iyisi bence 🌸 Benim doktorum normale uygunlugun var dedi degismemesi icin cabaliyorum 🥰
Freyan Beyza-cet ben de dün oldum çatı muayenesi. İki parmağı ile kenarlara dogru gerdiriyor sadece diklemesjne parmağını sokmuyor yani.O yuzdem aşırı bi baskı hissetmiyorsunuz anlık aciyor sadece sonra hemen geçiyor. 30 sn sürecek şey için 3 gün dertlenmeyin. O an gelip gececek. Bi de kasarsaniz acır. Rahat olmaya çalışın. Ben çok huylu bi tipimdir ben bile dayandım abartılacak bisey yok
Yesimm0011 Bende geçen salı oldum çok korkmuştum ama hiç korkulck bişey yok 2 saniye sürüyor parmağına jel sürerek yapıyor ve hiç acımıyor o an bi sızlıyor çok ufak ama emin ol düşünck hiç bir şey yok