Betbet3434 Haftadayım doktorum çantan hazır olsun bebek çok aşağıya inmiş 2 hafta içinde gelebilir kontrollerimizi haftalık yapacağız dedi bir hafta kadar da zayıf 2150 idi çarşamba günü… üzülüyorum 23. Haftada da hastanede yatmıştım kanamam olmuştu biliyoeum ne kadar şükretsem az ama anne yüreği köveze girmesini istemiyorum ayrı kalmak istemiyorum ciğer geliştirici de vurmadı bebek 33 gözükse de fetüs 34 gerek yok dedi… sancım olduğunda korkuyorum bebek çok kıpırdarsa ağrı giriyor yine korkuyorum gelsin istemiyorum 2 hafta dayanır mı bu durumu yaşayan oldu mu
aslanprenses_ Betbet3434 doktorun kötü bir şey dememiş içini ferah tur lütfen 🙏🏼🙏🏼 biraz daha sabredecek içerde bebeğin merak etme ❤️ sağ Salim alacaksın kucağına yavrunu❤️ kendini hiç yorma dinlen güzel güzel konuş yavrunla strese girme ❤️❤️ her şey çok güzel olacak ❤️
Yesimm0011 Betbet3434 ben şuan 39.haftayı bitiricm benmkide 34den beri çok aşşağıda bana da aynı şeyleri söylediler hiç korkma allahın izniyle hiç bişey olmaz
Devaamine Rabbim sağ salim kucağına versin inşallah canım ama hiç korkma onalar bizden daha güçlüler ben ilk kızımı 26haftalik doğurdum 7 yaşında çok şükür
Betbet3434 Devaamine Gizemlibirisi007 aslanprenses_ Taze Kızlar günaydın adet sancısı gibi bir acı var, ishalim sabaha kadar uyuyamadım ara ara nefesim kesilecek gibi oldu Psikolojik olabilir mi yoksa bu sancı mı en son nst de 10-12 çıkmıştı ara sıra 40 oluyordu TgbHmz Betbet3434 N-23
Gizemlibirisi007 Haftanız gayet iyi hiç stres yapmayın. Benim bir arkadaşım aynı durumu 31 haftalıkken yaşadı doktor 1 haftaya bile gelebilir dedi ama sonra stres yapmadan, dinlenerek ve kendini yormayarak 38.haftada normal doğum yaptı. İçinizi rahat tutun
Betbet3434 Taze öncelikle hayırlı uğurlu olsun normal mi gelişti, bebek kaç kilo sizin sağlığınız nasıl
TgbHmz Betbet3434 Hiç korkmayın içinizi ferah tutun bende aynı durum vardı 35. Haftamın içinde doğum yaptım 2195 gram doğdu küveze de girmedi şimdi 40 günlük oldu bile😊 Allah sizinde sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
BetulGGD Betbet3434 sağlıkla gelsin inş ama korkmayın bence benim de 30. haftamdan beri bebeğim aşağıda duruyor zor yürüyorum şu an 39. haftamdayım şimdi de gelsin artık diye dua ediyorum bol bol dinlenin yatın ev işi yapmayın erken gelmez inş
Gizemlibirisi007 Betbet3434 günaydın, sancı sıklığını kontrol ediyor musun? Düzenli mi düzensiz mi? Kaç dakikada bir vuruyor sancı?
N-23 Betbet3434 canım günaydın ben hiç anlamıyorum nst den daha hiç girmedim, inşallah psikolojiktir canım doktoruna sor bi mutlaka
TgbHmz Betbet3434 Ben doğuma gitmeden önce gün içinde çok ishal oldum gündüz ağrım sancım yoktu ama sadece bebeğim çok kasılıyordu biraz suyum geldi gece doğurdum😊