Zamaneogretmen Kızlar 4 aylık hamileyim, bugün biraz yoruldum karnımda da sancı vardı ve az önce kahverengimsi(sanki adet biterken oluşan o koyu akıntılar gibi) akıntım oldu. Yoğun değil ama çok endişeleniyorum. Başına gelen oldu mu daha önce
BirVeraAnnesi35 Zamaneogretmen hamileliğimin başlarında olmuştu ama sizin 4 aymış bnce riske gerek yok gidip bi baktırın içiniz de rahat eder