Cansuozge1 3 aylık hamileyim. Hamileyken diş çektiren var mı aranızda ben çektirmek istiyorum. Zararları var mı acaba ?
Busraa-aa Cansuozge1 doktoruna sor canım bı sıkıntı yoksa çektir çok kötü bi ağrı çünkü bende yaşadım
ocak2021 Cansuozge1 4 ile 7 ay arasında çekiyorlarmış oda çok zorunlu durumlarda benim geçen haftalarda şiddetli ağrım ve şişme oldu doktor antibiyotik yazdı çekilmesi gerekir ama ağrın geçerse doğum sonrasına erteleyim demişti öyle de yaptık
alynozds Ben 3 ayım dolmuşken 20lik dişimi çektirdim sadece poliklinik doktorumdan narkoz için izin istedi belgeyi imzalattıktan sonra çekildi birde diş kökünde iltihap olmadığı için antibiyotik vermediler