Merhaba kızlar 37 hafta 3 günlük hamileyim. 1-2 saattir karnım sertleşiyo ve sızlıyo takip ettim 10 dakikada 3 kez oldu. Hâlâ daha olmaya devam ediyo. Doktorum kasılmaların bu şekilde olduğunu söylemişti. Sizce doğum kasılmalarımıdır. Hastaneye gitmelimiyim