Kızlar bugün hastaneye gittim alttan açıklığım varmı yokmu diye bakıldı 2 cm açıklığım varmış şuan çok hafif pembemsi kan geliyor hastaneden geldiğimdendir bu şekilde acaba parmakla kontrol etttiği iiçin mi böyle yoksa nişanmı geliyor 🙄 ilk hamileliğim hiçbi fikrim yok tecrübeliler yazsın kızlar napım ben şimdi korkuyorm🥹