Selamün aleyküm kızlar bebegıne raborlu mama kullanan annelerimiz varmı. Benım sorum herkese aslında bız 1 yasındakı ogluma gecen ay doktorun yazmasıyla raborlu mamaya basladık bu 2. Ayımız kılosunu biraz aldı bu ayda. Bıttı mamamız 2 gün önce tekrar aynı mama yazdırdım. Dün denedım ıcyı oglum ama aksama dogru ilk defa kustu bıraz fazla takmadım ama normalde oglum gece mama ıcen bırı uyandı kac defa teklıf ettım ıcmedı sabah ıctı gene bı sıse ardan 10 dk gecmeden hepsinı gene kustu ve sabahtan hıc bısı yemek ıstemıyor cok az püre fln yıyıp duruyor. Kac defa gene mama teklıf ettım ıstemefı mıdesını bulandırıyor yemek fln uzattıgım zmn üğürüyor her şeye. Ve altını degiştitince beyazımsı kaka yapmıştı ilk defa yanı Boyle bısı oluyor. Hava serın bıraz fıye mamasını dolaba koymadım günes fln almayan serın yerde ama acaba bozuk fln mı tarihe baktım gecmemıs 2024 dıyor fıkır verırmısınız. Hakkınızı helal edin lütfen coo uzun oldu