nursumdem 15+3deyim 3 gündür burnumda anlamadığım bir şekilde hafif hafif kanama var benimle aynı şeyi yaşayan var mı endişelenmeli miyim ?
Kediannesi1 nursumdem benim de başından beri kanıyor doktora sordum tansiyonunu ölç o an normalse sorun yok dedi
Gebeyim-32 nursumdem benim hamileliğimin başından beri bazen az az bazen çok kanıyor . Hormonlar damarları daralttığı için oluyormuş doktorum normal dedi . Çözüm bulamadım ben 30. Haftamdayım kanamadığı gün çok az malesef , burnum çoğu zaman tıkalı zaten
Tessd nursumdem Aslında 14. Haftada belliydi ama erkek olduğu için 🙂Doktor kesin olarak 17. Haftanın başında kesin erkek dedi.