Sahdormommy Suyum 25.haftadan beri hep olması gerekenden fazla dediler. Şekerden şüphelendiler şeker yükleme yaptılar şekerde çıkmadı.
Olur böyle dediler.
Devlet hastanesinde her hafta başka doktora denk geldim başka doktorlarda gördü birşey yapmadılar