En başından beri cinsiyet problemi çektim göstermedi falan derken iki farklı doktor kız dedi bugün şehir hastanesine gittim doktor bu ayda geldiğim için laf söyledi falan sonra ulturasonda baktı boy kilo kafa çapı derken erkek dedi sok oldum sormadım erkek derken diye çünkü o kadar morelimi bozdu ki özel takipli son dakika oraya gidince bildiğiniz azar işittim not detaylı yaptirmadim