Kızlar nolur tavsiye verin. 39. Haftaya gireceğiz yarın son 8 gün uygulamaya göre. Bebeğim iri ama doktorum normal olabileceği için beklemeyi uygun gördü fakat sancı ağrı hiçbirşey yok. Yürüyüş squat hurma ile geçiyor günler ama hala bebek çok yukarıda. Neler yaptınız son zamanlar ne tavsiye edersiniz artık doğsun istiyorum. Çoook yoruldummmm🥹🥹🥹