Saliha2020 gudmorningbeya benimde öyle aşırı sık toplanıyo bide erken doğum riskım olunca insan korkuyo
gudmorningbeya Saliha2020 benim erken doğum riskim yoktu şimdiye kadar ama işte şimdiden sonra oldu mu acaba dedim bu kadar rahatsız olunca
minikpatik Saliha2020 neden riskli siniz kaç haftalıksınız bende riskli yim 32 de sancım başladı nst de göründü şuan 34+6 yım
Attoya gudmorningbeya merhaba 33+4 teyim aynı şeyi yaşıyorum. Erken doğum riskim va yok ilk gebeliğimde bu kadar sık yaşamamıştım tedirgin oldum açıkçası siz doğum yaptınız mı acaba
Alexab gudmorningbeya bende de oluyor 34. Haftadayim buyudugu icin sigmiyor ve kasilmalar doguma hazirlik normal.
Attoya Alexab bugün nst de çıkmadı ama gün içinde bazen o kadar çok oluyor ki erken doğacak diye korkuyorum
Saliha2020 minikpatik benim rahim ağzı kısalığı var bir de şekerim var o yüzden doktor çok bekletmek istemiyor 35 haftaya 37’de doğum alacak
balkizim_06 Bnde 33 haftalık hamileyim bnmde arada sertleşiyo korkuyorum bsy mi oldu acaba dıye 1 2 dakıka sonra geciyo….