Nurrr0006 canım 4 gün çektim daha smdi yeni yeni iyi oldm bol su bol meyve suyu ve bol meyve mandalina falan beni iyi yaptı özellikle bol su vucudumdaki hastalıkları attı resmen,gözüm burnum yanıyordu halsizdm sesim gitmişti çok şükür sıfır ilaçla bu şekilde atlattm,ha bu arada her gün büyük bir bardak bol limonlu nane içtim